Obiectivul principal al unei afaceri e sa atinga succesul si sa creasca profitul. Insa nu poate exista profit daca nimeni nu a auzit vreodata de business-ul tau si nimeni nu stie ca existi pe piata. Scopul fiecarei afaceri ar trebui sa fie cresterea vizibilitatii in online si obtinerea notorietatii in domeniul in care activeaza.
Poate va intrebati de ce este atat de important sa faceti acest lucru? In primul rand, pentru simplul fapt ca din moment ce aveti un business cunoscut si website-ul dvs. are parte de mult trafic, sunteti cu un pas in fata concurentei si pe termen lung veti avea parte de atentia marii majoritati a consumatorilor si implicit veti avea o crestere exponentiala a cifrei de afaceri.
Partea buna e ca pentru a avea parte de aceasta vizibilitate nu sunt necesare atat de multe resurse investite, insa beneficiile sunt considerabile. Trebuie doar sa va puneti la punct strategiile de marketing si sa stabiliti publicul caruia doriti sa va adresati. Dupa ce stabiliti o relatie cu consumatorii sunteti pregatiti sa ii faceti sa actioneze si sa ii transformati in clienti loiali brandului.
Avand in vedere avantajul major al unui website, faptul ca e disponibil 24/7 si este la indemana utilizatorilor de internet oricand si oriunde, trebuie sa profitati de acest lucru si sa il faceti sa functioneze in orice clipa la capacitati maxime. Alegeti un design inedit si o interfata user-friendly, ceva de care sa isi aminteasca consumatorii si sa fie ceva in care sa se regaseasca. Neobisnuitul atrage intotdeauna, insa trebuie sa fie in concordanta cu obiectivele afacerii. Alegeti servicii de gazduire potrivite nevoilor dvs. si nu uitati de optimizarea website-ului constant. Un website e piatra de temelie a prezentei online, a business-ului proiectat de dvs. tocmai de aceea trebuie sa il faceti cunoscut consumatorilor.
Cum puteti face acest lucru?
Optimizarea website-ului pentru motoarele de cautare – SEO – e cea mai buna modalitate prin care puteti fi gasit de consumatori in aceasta lume digitala si de a castiga trafic organic pe site. Utilizati cele mai bune strategii de SEO pentru a va adresa publicului dorit si pentru a fi in topul cautarilor atunci cand consumatorii au nevoie de un raspuns la probleme. Setati-va obiective clare, actionati doar pentru anumite categorii de populatie, nu va extindeti, pentru ca nu veti reusi sa acoperiti toate nisele si veti investi resurse inutile.
Nu uitati de social media, care va ofera o multitudine de posibilitati ca sa va promovati site-ul web. De asemenea, e si un canal de comunicare excelent, precum si un instrument prin care puteti interactiona cu consumatorii si va puteti creste notorietatea. Retelele sociale fiind o modalitate excelenta de a crea conexiuni si de a vedea rezultate imediate. In fiecare zi milioane de oameni petrec timpul pe social media, creati continut pentru ei, deveniti credibili. Selectati doar acele platforme care se potrivesc cu business-ul vostru, nu pierdeti timpul si resursele pentru a avea un cont pe toate canalele doar de dragul de a fi online. Trebuie sa va canalizati atentia spre acele canale care va obtin conversii si care aduc oportunitati.
Recomandari si Word-of-Mouth. Dupa cum bine stiti, in lumea online pentru a putea supravietui si pentru a avea o imagine cat mai buna trebuie sa acordati importanta review-urilor primite de la clienti. Oamenii cumpara ce au cumparat sau testat alti oameni, oamenii cred alti oameni in general, recomandarile fiind prima optiune in decizia de cumpararea a produsului promovat de voi. Vizibilitatea business-ului dvs. depinde de reputatia pe care o aveti in spatiul online si nu numai. Nimic nu e mai satisfacator decat sa stiti ca oamenii discuta despre produsele si serviciile oferite de voi la superlativ.
O strategie buna, nu trebuie sa se concentreze doar pe creearea unei imagini bune a business-ului ci mai mult pe oferirea unor servicii de calitate, trebuie sa le oferiti ceva semnificativ pentru a reusi sa castigati increderea consumatorilor. E nevoie de multa munca si timp pentru a reusi sa creati un brand din afacerea dvs. Pentru a reusi sa fiti extrem de cunoscuti pe piata, veti testa optiunile si e posibil sa nu reusiti din primele incercari, insa niciodata nu stiti ce ii poate face pe consumatori sa va aleaga in detrimentul concurentei. Cu un website performant, nu puteti esua.
Focusati-va atentia pe obtinerea increderii si pe educarea clientilor, nu numai pe vanzarea produselor. Daca ei vor gasi ceva valoros in ce oferiti voi, automat se vor intoarce si vor prezenta interes pentru business-ul vostru. Calitatea continutului intotdeauna va fi prioritara si va aduce valoare afacerii. In mare parte, este nevoie de pași mici, dar susținuți, pentru a obține oportunitati și a rămâne vizibil intr-o lume digitala, unde asteptarile cresc tot timpul.