Un site web poate reprezenta portofoliul afacerii tale
În cazul în care afacerea ta este una cu valențe mai creative, precum pictura, literatura, designul grafic sau crearea de conținut, site-ul tău web poate ține locul unui portofoliu.
Aici îți poți urca toate lucrările și detalii despre costurile de producție, contact pentru potențiali clienți și, dacă vrei să fii total transparent, costuri estimative pentru serviciile tale. Clienții vor aprecia asta și astfel, te vei debarasa de întrebări de la oameni care nu doresc să te plătească cât ar trebui.
Optimizarea pentru motoarelor de căutare pentru a ajunge la cât mai mulți clienți
Odată cu blogul, poți utiliza și ideea de optimizarea motoarelor de căutare (SEO) pentru a aduce potențiali clienți pe site-ul tău. Aceștia te vor găsi prin intermediul motoarelor de căutare (în general, Google, fiind cel mai puternic dintre motoarele de căutare).
Odată ce scrii conținut educativ și bine realizat, Google va vedea că îți pasă de clienții tăi și te va propulsa în rezultatele căutărilor pentru anumite cuvinte cheie!
Realizarea cercetării de piață cu ajutorul Google Analytics
Google Analytics este un instrument foarte folositor pentru orice afacere. Acesta îți dă informații despre clienții care îți accesează site-ul. Practic, vei putea vedea cum au ajuns aceștia acolo, ce au căutat să ajungă pe site-ul tău, cât timp au petrecut și alte detalii foarte importante pentru afacerea ta.
De asemenea, poți cerceta piața cu ajutorul unor chestionare construite direct în site-ul tău despre produsele sau afacerea ta. Le poți răpi clienților câteva minute pentru a te asigura că ceea ce faci aduce rezultate pentru ei și că serviciile pe care le prestezi sunt de cea mai bună calitate.
Crearea unui Landing Page
Dacă există și alte locuri unde te promovezi pe lângă site, un landing page este extrem de necesar. Practic, un landing page constă în pagina web unde ”aterizează” clientul tău după ce te-a găsit în mediul digital. Utilizatorul te poate găsi oriunde: Google, Facebook, Instagram, chiar și în intermediul offline!
Landing page-ul este în general o pagină continuă, unde clientul face cunoștință cu prezența ta online, afacerea ta și vede exact cu ce te ocupi. După această introducere, acesta își dă seama dacă a găsit ce avea nevoie sau nu!
Pentru a atrage cât mai mulți clienți, o pagină de aterizare ar trebui realizată foarte atent și minuțios, în unele cazuri mai bine decât site-ul propriu-zis, deoarece pagina de aterizare reprezintă prima interacțiune, în multe cazuri, între client și afacerea ta.
Website-ul tau comunică cu potențialii si actualii clienți 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an.
Chiar și atunci când tu nu ești la munca, website – ul tău lucrează pentru tine. Clienții ajung sa-ti cunoască afacerea, produsele si serviciile prin intermediul website – ului. Deținerea unui website poate fi mai benefica decât împărțirea cârtii tale de vizita la mii de oameni.
Un website iți extinde aria de acoperire a produselor si serviciilor.
Persoanele de peste drum sau persoanele din celălalt colt al tarii au acces la produsele si serviciile tale din confortul căminului lor.
Website – ul iți mărește eficiența publicității.
Publicitatea tipărită este statică, în timp ce internetul este dinamic. Odată ce ai instalat un site web, iți recomandam ca materialele tale de publicitate tipărită să includă adresa site-ului tău care odată accesata va informa clienții despre serviciile tale prin poze, texte, formulare etc.
Website-ul iți aduce feedback de la clienți.
Utilizează formulare, e-mail și platforme de socializare precum Facebook și Twitter pentru a permite clienților să comunice cu tine.
Implementează o comunicare eficienta. Indiferent dacă site-ul tau este destinat clienților sau angajaților, comunicarea pe internet și comunicarea prin e-mail este eficientă din punct de vedere al costurilor și economisește timp.
Un website te ajută să fii găsit.
Un website bine construit crește vizibilitatea acestuia in motoarele de căutare pe care oamenii le folosesc pentru a găsi ceea ce caută. Specialistul tău ar trebui să ofere nu numai soluții de design creativ, ci sa optimizeze site – ul pentru a fi prietenos cu motoarele de căutare, astfel încât clienții să vă poată găsi.
Asigură vânzare directa.
Comerțul electronic poate reduce în mod drastic cheltuielile în timp ce vinde 24 de ore pe zi. Chiar dacă nu iți vinzi produsul online, website-ul tău are posibilitatea de a-ti face compania cunoscuta printre potențialii sau actualii clienți.
Ajunge la consumatorul moderni.
Generația tânără nu își poate imagina lumea fără o conexiune la internet si fără device-uri prin care sa comunice in lumea digitala. Tot mai multa lume este prezente online, chiar si printre cei mai in vârsta. Fără o prezenta online puternica afacerea ta nu va exista pentru un număr tot mai mare de consumatori.